sâmbătă, 16 februarie 2008

My best friend

Ca tot postul anterior se referea la prietenie, m-am gandit sa va fac cunostinta cu prietena mea cea mai buna.. Andreea.
Cu totii cred ca avem un prieten cel mai bun care ne asculta in momentele grele sau reciproc, care se bucura de realizarile noastre si imparte aproape tot cu noi..

Desi eram colege de clasa din clasa a1a, nu prea vorbeam decat chestii legate de scoala. Asta pana in clasa a7a.
Cu ea mi-am petrecut cea mai mare parte din timpul liber.. fie ca ieseam in oras, fie ca vorbeam la telefon, fie ca vorbeam prin messenger. Au fost zile cand vorbeam de dimineata pana seara si nu ne saturam. Ca sa nu mai zic de telefoanele date la 2,3,4 chiar si 6 dimineata.

Impreuna am trecut prin momente placute dar si mai putin placute.
A fost o perioada cand multi au incercat sa ma indeparteze de ea dar nu au reusit pentru ca intotdeauna am avut foarte mare incredere in ea si inca mai am.

Cu ea am cele mai multe amintiri care mai de care mai ciudate: cum ar fi ziua cand ne plimbam prin parc si in fata noastra se opreste o masina si cativa baieti incep sa ne stropeasca cu apa, cand am ocolit tot orasul din cauza unor niste "copilasi de culoare" sau cand mergeam in drum spre casa si un mos ne opreste si facea pe Ceausescu.
Nu ne-am certat niciodata, pare greu de crezut, nu? Eh bine.. nu. Asta, poate, a fost si un motiv pentru care relatia noastra s-a pastrat aceasi. Unde era una, era si cealalta. Chiar daca acum suntem la licee diferite, nu ne-a afectat deloc acest lucru.

Iti multumesc pentru tot, ca ai incredere in mine si ca ma accepti asa cum sunt .. poate ca o sa vi se para prea mult spus "perfect friend" dar pentru mine nu.

2 comentarii:

  1. Foarte misto! Oricine si-ar dori un astfel de prieten. Pare greu de crezut, insa e magic faptu k ai poarte de aprecierea unei prietene...Esti intr-adevar binecuvantata! TE invidiez!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. te iubesc fiintza:*:*:*:*:*:**:*::**::*:*:*:*:X:X:X:X>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere