joi, 28 februarie 2008

Ganduri

Intr-o camera, in care razele soarelui patrundeau printre draperiile ferestrelor, el sta pe fotoliu, cu gandul departe, cu o revista in mana si asculta muzica. Era abia 8 dimineata. Dupa un sfert de ceas, muzica se opreste si o voce ii spuse:

“Vreau sa vorbim.. “

Era prietena lui tocmai se trezise si isi bea cafeaua de dimineata.

El: “Ce vrei sa vorbim?”
Ea: “Aseara ma tot gandeam la noi..”
El: “Adica?”
Ea: “Tu nu simti ca relatia noastra a inceput sa scartaie?”
El: “Ti se pare..”
Ea: “Nu mi se pare deloc. De cateva zile esti tot mai distant de mine, imi vorbesti de parca n-ai avea chef.. spune-mi.. esti suparat pe mine?”
El: “Nu.. cum poti sa crezi asta?”
Ea: “Pai.. asta reiese din comportamentul tau. Mi-e greu sa cred si sa ma gandesc la lucrul asta dar .. tu ai pe altcineva?”

Baiatul se ridica din fotoliu si arunca revista de perete.

El: “Cum poti sa te gandesti la asta?Te iubesc mai mult ca orice pe lumea asta si te-am demonstratat-o de 1000 de ori.”

Pe obrazul fetei se zari prima lacrima si se uita fix la el.

El: “Nu, draga mea.. nu as putea sa-ti fac asa ceva niciodata. Esti tot ce am mai bun in viata asta care cateodata se pare ca te loveste atunci cand ti-e lumea mai draga.. “
Ea: “De ce spui asta? Tu stii ceva ce eu nu stiu? Imi ascunzi ceva?”
El: “Scumpa mea, nu stiu cum sa-ti spun dar de cateva zile ma tot chinuie un gand.. un gand care nu-mi da pace..”
Ea: “Ce gand?”
El: “Stii cand au venit prietenele tale la tine acum ceva timp?”
Ea: “Da.. ce-I cu ele?”
El: “Eh bine.. intamplator am auzit cand iti spuneau ca tu iti irosesti viata pentru unul ca mine, ca tu erai altfel inainte sa ma cunosti pe mine. Mergeai sa te distrezi, la disco si iti reprosau cum ca le-ai fi lasat balta si toata vina mea o aruncau asupra mea. Ba mai mult de atat ti-au spus sa ma parasesti si sa-ti refaci viata.”
Ea: “Da.. dar.. “
El: “Si ceea ce m-a mirat a fost faptul ca tu nu ai zis absolut nimic. Sa inteleg ca au dreptate?”
Ea: “Nu .. dar de cand imi asculti tu mie convorbirile?”
El: “Draga mea.. ti-am explicat.. treceam intamplator prin dreptul sufrageriei si am auzit..”
Ea: “Si nu.. nu sunt de accord cu ele.. dar am tacut pentru ca nu vreau sa-mi pierd prietenele..”
El: “Ah de asta nu ai zis nimic. Mi se pare o prostie sincer. Oare daca nu as fi auzit.. oare tu ai fi ascultat de ele?“

Ea ii da o palma. Scapa ceasca de cafea si se prabusi pe covor. O liniste se lasa asupra lor.Baiatul se apropie de ea, ii lua mainile si i le saruta.

El: “Trebuie sa plec la servici.. ai grija de tine.. si stai linistita. O sa discutam diseara despre asta.”
Ea: “Te iubesc!”

usa se trantise si ea ramase singura, in mijlocul camerei, gandindu-se la vorbele spuse de catre iubitul ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu