luni, 25 februarie 2008

Fuck off !!

Pentru ca acum cateva minute a avut un loc un incident nu puteam sa ma stapanesc sa nu scriu. Cred ca se vede dupa modul in care scriu ca am nervi si o stare foarte proasta.

De ce trebuie oamenii sa se bage mereu in lucrurile altora? Ori pentru ca n-au altceva mai bun de facut, ori pentru ca le place sa le manance nervii altora, ori pentru ca se cred unul din aia care cica iti fac viata mai buna.

N-am suportat niciodata ca fie el si unul din cei mai buni prieteni ai sa se bage unde chiar nu trebuie si mai ales sa se lege de persoanele cele mai apropiate mie. Niciodata nu am reusit sa inteleg de ce trebuie sa le dati explicatii si sfaturi(halal sfaturi dupa parerea mea) prietenilor mei cum sa se poarte si sa le stricati(de multe ori) ziua. Cred ca stiu sa ies si singura dintr-o anumita situatie. N-am nevoie de avocati sau de altii care sa vorbeasca in locul meu. Va dati drept prietenii mei .. aiurea. De cate ori n-am auzit fraze de genul "Paula e prietena mea si daca pateste ceva e vai de tine". Daca mi-ati fi intradevar prieteni v-ati vedea de treburile voaste si nu v-ati mai baga in viata mea persoanla. Nu v-ati intrebat ca poate nu ma intereseaza opiniile si parerile voastre de 2 lei(cam mult da fie..), ca poate nu e vina mea ca nu am aceleasi pareri ca voi. Sincer? Chiar ma bucur ca nu sunt de acord cu toate lucrurile scrise de voi.

M-am saturat de nimicuri ca voi.. si da nimicuri.. dupa parerea mea asta sunteti. Nu dau 5 parale pe voi. Poate v-am ignorat de prea multe ori si v-am suportat prea mult dar sincer.. sunt si eu om? Cat sa suport? Nu mai vreau sa stiu de voi si nu vreau sa mai am de a face cu voi. Sa scriu mare? Ca sa va intre in ochi? Neah.. nu cred ca are rost. Daca voua va convine sa va dicteze cineva viata nu e problema mea(dovada ca n-aveti personalitate).. dar nu-mi convine sa le faceti si altora zile tampite.

Atata timp cat va luati de persoanele la care tin cel mai mult, va luati si de mine. Duceti-va, oameni buni, si uitati-va in oglinda sa nu cumva sa va stea o suvita aiurea in cap si vedeti-va de vietile voastre. Vedeti-va de barfele voastre ca nu cumva sa pierdeti ultima “stire” despre vecina de la 2. Sau cumparati-va un animal de companie. (Mi-e mila si de bietul animal.. oare cat o sa va suporte?)

Vreau doar sa fiu lasata in pace si sa nu mai fiu criticata de fiecare in parte. Atata tot. Cer prea mult? Treaba mea ce fac, cu cine ma cert, cu cine umblu si de ce..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu