vineri, 8 februarie 2008

Fercire e atunci..

Fericirea nu vine niciodata de la sine. Fericirea poate sa vina in orice moment. Multi dintre noi ne bucuram din diferite motive fie ele chiar si la cele mai minore si nesimnificative.

Fericire e atunci cand ma trezesc in miez de noapte, din cauza ca am visat urat, si simt nevoia sa te sun.. si te sun. Si ma bucur ca nu esti ca alte persoane care mi-ar inchide telefonul in nas din cauza ca le-am trezit, atunci cand somnul e mai dulce, pentru niste prostii.

Fericire e atunci cand simt parfumul tau pe hainele sau mainile mele.

Fericire e atunci cand, din pricina frigului care imi mangaie fata, ma cuibaresc la pieptul tau pentru a ma incalzi. Fericire e atunci cand ma cuprind fiorii din cauza ca m-ai atins cu mainile tale reci.

Fericire e atunci cand adorm cu tine in gand.

Fericire e atunci cand, desi e la zeci de km de tine si ai senzatia ca te-a uitat, primesti pe neasteptate de un telefon sau un sms in care iti spune ca te iubeste si ca ii e dor de tine.

Fericire e atunci cand te privesc dormind iar atunci cand deschizi ochii sa te bucuri ca sunt langa tine.

Fericire e atunci cand imi spui ca ma iubesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu