duminică, 20 ianuarie 2008

Trenul

Acum cateva zile am gasit pe net o povestioara care mi-a placut si m-am gandit sa o postez si pe blog.

"Viata este ca o calatorie cu trenul: urcam si coboram des, exista accidente, surprize placute la unele statii si tristete adanca la altele.Atunci cand ne nastem si urcam in tren, intalnim oameni despre care credem ca ne vor insoti pe tot parcursul calatoriei noastre: parintii. Din pacate, adevarul este altfel. Ei coboara la o statie si ne lasa pe noi fara dragostea si atasamentul lor, fara prietenia si compania lor. E drept ca in tren urca alte persoane care vor ocupa un rol important in calatoria noastra. Unele dintre aceste persoane provesc calatoria ca pe o plimbare scurta. Unii oameni au parte de tristete pe tot parcursul calatoriei, unii lasa in urma lor cand coboara un dor vesnic, unii urca si coboara si noi abia i-am observat. Ne mira faptul ca unii pasageri pe care ii iubim cel mai mult se muta in alt vagon si ne lasa singuri in aceasta etapa a calatoriei noastre. Din pacate, uneori nu ne putem aseza langa ei, deoarece locul de langa ei este deja ocupat. Asa este calatoria: plina de provocari,vise, fantezii , sperante si despartiri... dar fara intoarcere.Misterul cel mare al calatoriei este ca nu stim niciodata cand vom cobori definit din tren si nici cand vor cobori ceice calatoresc alaturi de noi, nici macar cel care sta pe locul de langa noi. Despartirea de cativa prieteni pe care i-am intalnit in timpul calatoriei, va fi dureroasa. Va fi intristator sa-i las singuri pe cei dragi mie. Dar am speranta ca odata si odata va venii gara centrala si am senzatia ca am sa-i vad sosind cu bagaje pe care inca nu le-au avut atunci cand au urcat in tren.
Ceea ce ma va face fericit este gandul ca si eu am avut partea mea in sporirea bagajelor lor si in cresterea valorii acestora.
Noi sa ne straduim sa avem o calatorie buna si ca la sfarsit sa putem spune ca a meritat osteneala.Sa incercam sa lasam dupa noi,cand coboram,un loc gol care lasa dor si amintiri frumoase la ceo care calatoresc mai departe. Celor care sunt parte a trenului meu, le doresc: calatorie placuta !! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu