marți, 1 ianuarie 2008

Un nou an !!

Iata si primul post pe anul 2008..

Impresii, vorbarii si toate aberatiile alea dupa noaptea de Revelion? Simplu. Am crezut ca o sa fie cel mai marfa revelion de pana acum .. dar nu intotdeauna ce incepe bine se termina la fel de bine. Poate ca se termina altfel daca nu-i vedeam pe altii cum beau pana cad sub masa, cad pe scari, se dau in spectacol sau darama case.. si culmea.. tot eu sa ma simt nasol din cauza altora.
Prima zi din anul 2008? (Cred ca mi s-a pus intrebarea asta azi de n ori.) Groaznica. Cel mai nasol inceput de an pe care puteam sa-l am vreodata. De multi ori am nevoia sa vorbesc cu cineva, sa-mi dea anumite sfaturi, sa-mi fie alaturi.. si "cineva"-ul ala nu e.

Doare.. al naibii de tare cand persoanele de care ai cea mai mare nevoie nu sunt langa tine. In general cam asa se intampla.. cand ai cea mai mare nevoie de cineva.. toti se fac ca ploua afara.

.. de ce de fiecare data se intampla asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu