joi, 31 ianuarie 2008

Again.. and again ..

Gata. S-a terminat si semestrul I din clasa a9a. Cum a fost? Cred ca a fost cea mai proasta perioada a mea de la scoala. Si asta si din cauza ca mi-a fost foarte greu sa ma acomodez cu noii profesori, cu noile tactici de predat si de ascultat. Cel mai usor m-am acomodat cu noii colegi.
Toti profii au pretentii mari .. pana si la desen(proful care vrea sa scoata pictori de parca am fi la liceul de Arta), la muzica(profa care de asemenea.. daca nu ai vocea te taxeaza la nota.. de parca e de vina copilul ca nu are voce) si sport (aici nu comentez.. ca la cat de buna sunt eu la sport.. mai bine tac.) Ca sa nu mai zic ca am si profii nebuni.. cum e profa de romana(care nici nu corecteaza lucrarile, se uita la moaca ta si daca ii place de tine iti pune note mare .. daca nu si iti arunca in sila o nota mult mai mica decat ai merita sa iei), cum e profa de bio(care chiar nu inteleg ce vrea sa inveti.. pentru ca oricat de mult ai invata note mai mari de 6 nu iei).
Hmmm.. am inceput-o bine.. si am terminat-o prost. Semestrul asta stiam demult ca e ratat .. asta si din cauza profei de franceza.. pfff.. femeia asta mi-a marcat viata.. am visat-o nopti in sir.. :|
Ca tot vorbeam de note mici.. pana si profii ne-au spus.. ca notele cele mai mici se iau in Economic. Mi-a trebuit Economic si acum .. indur. Singurul lucru care nu-l regret e ca am niste colegi de nota 10 .. in rest urasc tot ce tine de liceul ala.
Ca sa nu mai spun ca sunt satula de controalele la uniforma care vin cam o data pe saptamana si se lasa cu amenzi si avertismente. Pur si simplu.. sunt satula.. ca sa nu mai zic ca maine ne-au chemat de urgenta la scoala .. la orele care nu se fac.. ca sa vada daca elevii se prezinta la ore. God !!
Btw .. sunt dezamagita.. de mine .. si mi-am promis ca o sa aterizez cu picioarele pe pamanat si sa nu mai fiu atat de distrata. Profii spun ca parintii sunt de vina ca noi nu ne tinem de treaba.. eh nu e deloc adevarat.

Acum nu-mi ramane decat sa ma bucur de vacanta care o sa treaca fulger. Bucurati-va de vacanta ca dupa aia o luam iar de la cap !!

[P.S.: si nu.. nu ma intereseaza daca vreun prof din scoala da de blogul meu.. chiar nu ma intereseaza. Sa fiti iubiti. ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu