miercuri, 9 ianuarie 2008

Prima ora de romana din 2008

Post din categoria "school".

Cand am spus sa profa de romana e nebuna.. nu am zis de pomana. Iata si doavada. Azi la ora s-a gasit profa sa faca prezenta pt prima oara de cand facem romana cu ea. Si uite cum ajunge la mine:
Profa: "Bucur Paula Mihaela"
eu: "Prezent!!"
Profa: "Tu esti Paula?"
eu: "Da"
Profa: "Eu nu te cunosc.. faci parte din aceasta clasa?"

Replici de la colegi:
"Doamna si-a schimbat bluza si cerceii si nu o mai recunoasteti.."

"Si-a pus alti ochi.. albastri.. si nu o mai stiti"

Adica wtf? La un moment se uita prin catalog la notele mele si incepuse sa ma intrebe ce note am la diferite materii sa vada daca stiu. Nu stiu ce tot am senzatia ca daca nu-i raspuneam la intrebari ma dadea afara de la ora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu