duminică, 4 mai 2008

My sweet 16 !!

Uite ca a venit si ziua mult asteptata !! A venit ziua cand am mai imbatranit un an. Azi mai mult am pierdut vremea si m-am bucurat de ultima zi de vacanta pentru ca ieri am petrecut. Petrecerea a fost ok ..cu mici incidente(ca la orice petrecere) dar m-am simtit bine si m-am bucurat ca au fost alaturi de mine persoanele la care tin cel mai mult.

Multumesc: Mihai, Andreea, Lore(multumesc si lui Traian cu ocazia asta), Teodor, Ionut, Katutza, Ana, Carmy, Marius, Teodor(Nadill), Skipy (La Multi Ani inca o data si tie :*), Alexandra, Criss, Dudu, Aura, Leo, Anda, Geo, Simina, Marina, Lari, Simona si tuturor celorlati care nu ati uitat de ziua mea !!

Poate ca sunt si un pic dezamagita pentru ca la cei care ma asteptam sa-mi zica "la multi ani" au uitat.. dar nu e nimic.

2 comentarii:

  1. Nu aveam cum sa uit ceva atat de important!!
    Te pup dulce !! Ai 16 ani.. te duci la americani si ai voie sa conduci =))).

    Love you!!

    RăspundețiȘtergere
  2. tu nu esti sanatoasa :| sa mor io :)) =)) cica... si lui Traian. :)) =))

    eh. mie mi-a placut pt ca... noi dansam foooarte bine. cele mai bune dansatoare suntem :X si.. eu te iube iube muuult. :*

    babo >:D< :*

    p.s. : ti-am spalat maieu. sa ne intalnim sa ti-l dau :)) :D

    RăspundețiȘtergere