vineri, 25 aprilie 2008

Te am.. si te mai vreau

.. numai pe tine..
Numai tu ai puterea sa ma faci sa ma simt cum nu m-am simtit niciodata. Numai tu reusesti sa faci ca inima mea sa bata atat de tare incat parca nu ar mai avea loc in piept. Numai tu ma vezi cea mai frumoasa dintre toate. Atunci cand mana ta trece prin parul meu si cand buzele tale imi ating pielea, ma las purtata de val si pierd notiunea timpului.

Vreau sa fiu eu cea pe care sa o tii in brate in fiecare noapte. Vreau sa fiu eu cea care iti spune "noapte buna" si prima persoana pe care o zaresti atunci cand, dimineata, te trezesti si privesti in dreapta ta. Vreau sa fiu eu cea care iti alina durerea dar si cea cu care sa-ti imparti fericirea. Vreau sa fiu eu mereu ce-i careia ii soptesti mereu la ureche "Te iubesc". Vreau sa te am numai pentru mine si pentru totdeauna. Poate ca sunt egoista si poate ca cer mult prea mult decat ar trebui.
Oare iubirea noastra pe care o purtam in suflet de 5 luni a ajuns la apogeu? Nu. Cel putin pentru mine. In fiecare zi te iubesc tot mai mult. De multe ori, in gluma, spunem ca o sa "bubuim" de atata iubire.
Nu mai am cuvinte in care sa-ti explic imensa mea dragoste pentru tine. Dar pot sa ti-o dovedesc cu fiecare ocazie.

Un comentariu:

  1. Superb post.. abia acum il citesc.. si mi s-au umplut ochii de fericire cata iubire exista in sufletul copilului meu. Stii, imi parea rau de ceva .. ca te-am neglijat in ultima vreme. Dar acum vad ca ai ramas in mainile cuiva care te poate face infinit mai fericita decat o puteam face eu de la distanta. Oricum esti extraordinar de importanta pentru mine. Ma bucur ca iubesti atat.

    RăspundețiȘtergere