duminică, 25 mai 2008

Noi doi

.. s-a scurs o jumatate de an de cand faci parte din viata mea, de cand ai devenit omul cu care adorm in gand in fiecare seara, de cand imi dedic majoritatea timpului tie, de cand am descoperit ce inseamna cu adevarat iubirea.
Datorita tie am reusit sa trec peste multe lucuri de care nu credeam ca o sa trec .. numai tu imi dai putere si siguranta.
De ceea ce imi era frica nu am scapat: am ajuns sa te iubesc mai mult ca orice pe lumea asta si crede-ma ca as face orice pentru tine doar ca sa-ti fie bine si sa te stiu mereu langa mine.
Daca as putea as sta cu tine pentru totdeauna, daca as putea as oprii timpul in loc atunci cand sunt langa tine, daca as putea ti-as darui toate stele de pe cer ca dovada a iubirii mele.
Atunci cand nu sunt langa tine, eu nu traiesc. Prind viata decat atunci cand sunt in bratele tale si iti simt inima ca bate langa a mea.
Impreuna am reusit sa trecem peste toate si nu stiu daca intr-o zi o sa-ti pot multumi pentru ceea ce faci pentru mine.
Te iubesc enorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu