marți, 7 iulie 2009

Always in our hearts

De aproape 2 ore, ma uit la tv, la ceremonia publica in memoria lui Michael Jackson si, pur si simplu, nu pot sa-mi stapanesc lacrimile.
Sunt milioane de oameni care i-au iubit muzica, care l-au indragit si care nu pot realiza nici in clipa de fata ca vocea "Regelui Pop" nu va mai raspuna niciodata. Nimeni nu va putea vreodata sa faca ce a facut el. Nimeni nu va putea sa bata toate recordurile detinute de Michael Jackson. Tot ceea ce Michael a facut, o sa ramana in istorie. Nu se va mai naste niciodata unul ca el, dar asta nu inseamna ca viata si muzica se opresc aici.
In ciuda tuturor zvonurilor aparute si a tuturor scandalurilor in care a fost implicat, cred ca Michael a fost o persoana extraordinara, a iubit pamantul, copii si oamenii, a iubit viata, a iubit muzica si mai ales, isi iubea fanii si tot ceea ce el facea pentru acestia. Nu-mi prea imi gasesc cuvintele sa scriu prea multe despre el, dar simteam ca trebui sa scriu acest post.

Nu pot sa spun ca am fost fana, dar am fost fascinata de muzica lui si inca sunt. Poate ca n-ar mai trebui sa-i criticam atat de mult viata si sa nu mai aplecam urechile la toate barfele si sa incercam sa intelegem ce a vrut Michael sa arate prin cantecele sale.

Michael Jackson - Heal The World


Michael Jackson - Earth song


Michael Jackson - Will You be There

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu