miercuri, 12 septembrie 2007

Whatever ..

Ma uitam in lista de yahoo messenger si majoritatea oamenilor care sunt online au la statusuri ca s-au plictisit de viata, ca n-au niciun rost sa mai traiasca, ca zi de zi se cearta cu parintii din cauza unor nimicuri cum ar fi faptul ca nu le-au dat voie sa iasa afara sau ca nu le-au dat suficienti bani de buzunar. Multi dintre ei nu isi dau seama ca au tot ce si-ar dori un copil .. si acum daca li te adresezi cu termenul "copil" incep sa faca urat din simplul fapt ca ei nu mai sunt copii, gandesc ca un niste oameni maturi. Aiurea !! Eu inca sunt si ma consider un copil si nu mi-e rusine sa zic. Se spune ca atata timp cat ai parinti vei fi mereu copil.
Eu chiar am tot ce imi doresc si aici ma refer si la bunuri materiale si sunt constienta ca parintii mei fac multe sacrificii pentru mine si apreciez lucrul asta si ii rasplatesc in felul meu: niciodata nu trec peste cuvantul lor, invat bine si nu-i dezamagesc .. bine ca stiu ca se mai intampla cateodata si lucrul asta dar ei trec cu vederea.
Revenind la "copiii" din ziua de azi care chiar uita sa mai zica un "multumesc", care nu-i intereseaza de nimeni si nimic decat de persoana lor si doar ca sa le fie lor bine.
Acum ca incepe scoala ei au o alta problema : purtatul uniformelor. Pentru ei e dezastru. Adica nu se mai pot lauda cu noii blugi de milioane cumparati din mall sau de la magazinele cu fitze. Mie una chiar imi pare bine .. chiar ma saturasem de fasoanele lor.
Cred ca ar trebui sa nu mai faceti atata zarva pentru niste nimicuri ca astea pentru ca in viata sunt lucruri mult mai importante la care trebuie sa le dam atentie si invatati sa apreciati ce aveti ca mai devreme sau mai tarziu o sa regretati.
Nu stiu ce mi-a venit sa scriu despre asta .. dar pur si simplu asta mi-a trecut prin cap.

2 comentarii:

  1. Da! Ai dreptate ! Si eu sunt de aceeasi parere...Dar asta e. Atunci cand ai parte de prea mult numai dai atentie "nimicurilor" care te inconjoara si care poate pe altii ii fac fericiti.

    ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred că de multe ori e pur şi simplu TEATRU. Adică aşteaptă să vină lumea la ei să îi încurajeze că uite ce viaţă "grea" au. :)) Eu nu zic... că or fi şi unii cu adevărat supăraţi sau cu motive întemeiate, dar foarte mulţi sunt pur şi simplu disperaţi după atenţie. ;) Dacă pun la status Adio lume! Mă sinucid! e logic că vor veni cîţiva să mă încurajeze măcar din politeţe...

    RăspundețiȘtergere