luni, 10 septembrie 2007

A venit toamna !!

Nici nu-mi vine sa cred ca s-a dus o vara .. mi-a scapat printre degete. Mare lucru nu am reusit sa fac vara asta .. cu toate ca a fost cea mai libera vacanta de pana acum. Singurele lucruri de care m-am bucurat au fost ca am intrat unde mi-am dorit, m-am plimbat, m-am relaxat, am fost la mare si mi-am revazut/vazut niste persoane dragi. Iunie nici nu am simtit-o pentru ca am avut parte de mult stres din cauza examenului, iulie la fel prin simplul fapt ca asteptam cu sufletul la gura rezultatele iar august .. nici nu stiu cum a trecut pe langa mine.
Erau zile cand ma plictiseam ingrozitor si imi doaream sa inceapa mai repede scoala. :)) Acum nu prea mai vreau .. imi vreau vara inapoi .. dar totodata ard de nerabdare sa-mi cunosc noii colegi si profesori.
Acum nu-mi ramane altceva de facut decat sa ma bucur de timpul ramas .. pentru ca intr-o saptamana incepe scoala si o iau iar de la capat !!

3 comentarii:

  1. E adevarat...a trecut foarte repede vacanta...si asa cum a fost, a fost frumoasa.Muult succes la liceu:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti liceeana acum. Lasa ca veri mai vin si poate mult mai frumoase decat asta, stii doar ca orice anotimp are partile lui frumoase. Nu trebuie sa plangi dupa vara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Toamna - anotimpul meu preferat! :D Eh, uite că a trecut şi asta. :( Şi oricum nu prea mai există toamnă, ci mai mult vară şi iarnă. :((

    RăspundețiȘtergere