luni, 17 septembrie 2007

Un nou inceput !!

Prima zi de liceu.

Iata ca a venit si ziua mult asteptata. Ma asteptam sa am emotii dar se pare ca n-am avut deloc. Festivitatea a inceput la ora 9:00 si a durat cam o ora iar apoi am mers in salile de clasa si am facut cunostinta cu noii colegi si cu noua diriginta. Imi place de diriginta .. e profa de informatica si e tare draguta. In schimb despre colegi nu mi-am facut inca o parere. Oricum sunt abia la inceput.. e destul timp. Cert e ca azi m-am simtit cam singurica dar nah .. e normal. O sa ma acomodez usor, usor.

Singurul lucru care nu-mi convine e ca invat dupa-amiaza .. dar partea buna e ca orele sunt de 45 de minute si pauzele de 5 minute.
Ceea ce m-a uimit a fost sa aflu ca e foarte probabil sa fac limba germana si multi din clasa n-au facut franceza si va trebui acum profesoara sa ne ia de la 0. Mie imi convine ca in generala nu prea s-a facut.
Am vorbit si cu cativa din fostii colegi si am schimbat cateva impresii si i-am intrebat cum li s-au parut prima zi de liceu in calitate de "boboci". Unii au fost incantati, altii mai putin. Cam asta ar fi .. pentru moment.

Nici orarul nu-l stiu. Oare ce ore am eu maine? :-?=))

Oricum va doresc la toti succes in noul an scolar. :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu