marți, 22 noiembrie 2011

Seara buna !





Hehe.. blogutzul meu.. ce faci ? M-am gandit sa-ti fac o vizita.. si de data asta din Bucuresti. Vizita o sa fie scurta si asta nu pentru ca sunt dupa 2 pahare de vodka dar se face timpul sa ma duc la nani.. ma rog..si colegele mele din camera de camin au tras pe dreapta si sa nu le perturb somnul. Blog-ule.. voiam sa-ti zic ca sunt bine.. nici foarte, foarte dar nici prea, prea. Am asteptat super mult sa ajung la Bucuresti, la facultate dar visele mi-au fost spulberate. La facultate nu e deloc cum mi-am imaginat. Materiile sunt exprem de grele iar profii majoritatea imi sunt antipatici. Colegii de grupa sunt foarte ok si asta cred ca singurul lucru care ma consoleaza atunci cand ma duc la facultate. Cel mai naspa e ca n-am nicio motivatie si lenea e cat casa pe mine atunci cand vine vorba sa mai deschid un caiet, o carte, sa mai citesc un curs si chestii de genu. Si sunt sigura ca multi sunt in situatia mea .

Lasand facultatea la o parte.. am si eu momentele mele cand ma simt exprem de singura si pierduta in orasul asta care inca mi-e strain de ceea ce am lasat acasa. Toata lumea e agitata, toata lumea e grabita sa ajunga la munca/scoala/facultate, toata lumea alearga dintr-un loc in altul. Ceea ce ma exapsereaza pe mine e faptul ca Bucurestiul este extrem de mare si ca sa ajung intr-un anumit loc plec ceva mai devreme de acasa. Drumul catre camin am inceput sa-l detest pe zi ce trece mai mult. Dar sa privesc si partea plina a paharului. Iubesc magazinele de aici, iubesc faptul ca am mai multe locuri prin care sa merg, ca am prieteni aici pe care am reusit sa-i vad dupa muuuuult timp, ca poti sa te imbraci cel mai ciudat posibil ca nu se uita nimeni urat la tine. :))

S-a facut timpul sa inchid lumina si sa incerc sa dorm. Ca veni vorba de somn.. imi lipesc zilele cand ma trezeam la 10-11-12 dimineatza. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu