miercuri, 31 august 2011

Last day.

Si din nou .. ca in fiecare an .. ultima zi de vara. Anotimpul meu preferat. Perioada aceea a anului cand poti face ce vrei si cand vrei, cand nu te gandesti deloc la scoala, cand te bucuri de soare si de tot ceea ce inseamna vacanta. Eh.. dar uite ca orice inceput are si sfarsit.
O minte stralucita m-a intrebat acum cateva zile care sunt realizarile mele din vacanta asta. Pe moment m-am blocat si nu mi-a venit absolut nimic in cap. Acum cred ca as putea sa dau cateva raspunsuri. Poate cea mai mare realizare a mea din vara asta e ca am luat bacu' si ca am intrat la facultate.. fix acolo unde imi doream. Apoi .. am cunoscut persoane noi. Mi-am revazut colegii din generala si mi-am revazut prieteni pe care nu-i mai vazusem demult. Am fost la mare, la munte.. si hmh .. ?!
Bineinteles.. am avut si realizari negative.. dar nu am dispozitia necesara sa intru in amanunte.
Oricum.. per total.. sa zicem ca a fost o vara acceptabila. Se putea de 100 de ori mai bine. Dar acum mergem inainte..

Si sa revenim de unde am plecat .. ultima zi de vara.. deja parca mi-e dor..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu