luni, 3 septembrie 2012

Love.

Aseara n-am putut sa dorm. Ceasul era putin trecut de ora 04:00. Cred ca a fost prima oara cand m-au prins zorii dimininetii stand si privindu-te cum dormi si sarutandu-te din cand in cand .. cu grija , sa nu-ti stric somul "dulce si adanc" . Pielea ta era atat de fina iar patura ce te acoperea de la bust in jos abia ca statea sa nu pice de pe pat. Te priveam si nu ma saturam. Simteam cum mi se umple sufletul de bucurie doar din simplul fapt ca sunt langa tine si ca pot sa te ating. Ma topesc cand ma iei in brate sau ma iei de mana. De fapt, asta a fost si antidotul meu pentru a adormi. M-ai tinut strans de mana si am adormit instant. Doar ca acum tu esti cel care nu mai avea somn si tu niciodata nu esti ca mine.. nu te sfiesti sa ma tachinezi sau sa ma rasfeti. Ador sa ma trezesc imbatata de pupicii tai si imi bate inima atat de puternic cand imi spui ca ma iubesti la orice ora din zi sau din noapte. De asta te-am ales pe tine, de-asta sunt ceea ce sunt acum, de-asta te iubesc ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu