miercuri, 18 februarie 2009

Ea inca te iubeste

Nu e ceea ce pare.. chiar daca uneori fac lucruri pe care nici eu nu le inteleg. Stii .. nu te-am mintit niciodata cand a venit vorba de tine.. de mine.. de noi. De ce te-as minti acum? Ce as avea de castigat? Nimic. De fapt.. e chiar foarte simplu.. in doua secunde.. as pierde tot. As pierde lucruri marunte dupa care tanjesc. Lucruri care ma bucura, care ma fac sa plutesc in aer; lucruri care mi-ar lipsi daca nu te-as mai avea in viata mea. Nu-mi pasa ce cred altii.. imi pasa doar de noi.
Stiu. M-am schimbat dar asta nu inseamna ca e totul pierdut. N-am vrut sa ajungi la concluzia asta. N-am vrut sa crezi ca nu-mi mai pasa de tine, de noi si de tot ceea ce a fost pana acum. N-am vrut sa crezi ca nu te mai iubesc atat de mult ca la inceput.
Tu stii prea bine ca esti omul de care am cea mai mare nevoie.. si poate nu ma pricep sa demonstrez asta dar stiu cum sa te tin langa mine.

Simt ca am totul. Nu-mi lipseste nimic. Toate sunt la locul lor.. inclusiv tu. Esti acolo .. in inima mea si nimeni nu te va da la o parte.




Asculta. Suna telefonul. Raspund si o voce blanda imi spune:

" Chiar daca tu nu o sa ma mai iubesti .. eu tot am sa te iubesc. "

3 comentarii: