luni, 17 martie 2008

Mersul cu autobuzuuul

Cu totii cred ca am mers macar odata in viata cu transportul in comun. Poate va intrebati de ce scriu despre asta tocmai pe blog. Sincera sa fiu nici eu nu stiu, stiu doar ca m-am saturat sa merg zi de zi (cu toate ca sunt doar 3 statii) cu autobuzul.

Ce se intampla pe parcursul acestei "calatorii" ?

Pai sa incepem cu inceputul. Asteptatul in statie. De multe ori se intampla sa stau si cate 15 minute in statie. La urcare se mai gaseste cate o tanti mai in varsta sa iti dea branci pe scari pe motiv ca vrea sa prinda loc pe scaun sau din simplul motiv ca vrea sa urce ea prima.. ca deh.. e mai in varsta. Mi s-a intamplat de multe ori iar atunci cand deschizi gura "esti needucat ca asa te-au invatat parintii.. sa fii nesimtit".

Cum se deruleaza lucrurile cand autobuzul e "full" ?

Esti calcat pe picioare(ceea ce m-a enerveaza la culme), esti impins sau imbrancit.. ba ca stai in drum, ba ca ai ghiozdan(ma refer la elevi). Sa fim seriosi.. si unde sa il puna? In cap?
Ca sa nu mai vorbim de oamenii care se ocupa cu bagatul mainilor in buzunare pentru a se face cu bani(si asta mi s-a intamplat.. si nu e deloc placut..) Sau de betivii care se urca in autobuz si nu mai poti sa ai aer din cauza ca-ti sufla in gura a alcool.

Nu cred ca mai are rost sa amintesc acele persoane care se pun la barfa in autobuz de trebuie sa auda toata lumea toate barfele de ultima ora sau de binecunoscutii oameni care isi dau drumu la telefon pentru a asculta manele.

Drumul uneori e infernal din cauza traficului.

La coborare: de multe ori era sa ratez statiile din cauza tantiilor care se aseaza in dreptul usii pe motiv ca coboara la urmatoarea.

Nervi, nervi si iar nervi.

Eh.. cam atatea de zis.. pe tema asta. Eu tot vreau sa cred ca intr-o zi nu o sa mai existe acest calvar pentru multi ca mine.

Un comentariu:

  1. Păi pentru 3 staţii, mai bine mergi pe jos, dragă. Cam atît merg şi eu pe jos... Da' în liceu mergeam şi mai mult! :D

    Mersu' pe jos, face picioru' frumos. :P

    RăspundețiȘtergere