vineri, 28 martie 2008

Tarziu, in noapte

E trecut demult de miezul noptii. El deschise usa de la dormitor si isi arunca cheile de la masina pe noptiera. In pat, era ea, care iar il asteptase pana tarziu dar ca de fiecare data adormise inainte ca el sa vina de la serviciu. Pentru cateva minute o privi ingandurat si se apropie de ea. Se aseza langa ea si incepu sa o mangaie incet pe trupul ei firav. Pielea ei era atat de fina si de catifelata. O lua in brate si se juca prin parul ei lung cum obisnuia sa faca in fiecare seara. Fata se trezi si se uita cu ochii ei mari si albastri la el si ii spuse cu o voce suava cat de mult i-a fost dor de el. De ceva vreme, baiatul pierdea foarte mult timp la birou si se gandea la faptul ca desi o cam neglija in ultima vreme, ea nu a avut curajul sa-i reposeze nimic. Poate din frica de a nu-l pierde.. sau poate ca nu a vrut sa se nasca o cearta intre ei.
Baiatul se uita in ochii ei si ii spuse: "Te iubesc.. esti atat de frumoasa cand dormi. Nu pot ca cred cat de aiurit sunt. Te-am neglijat in ultimul timp si tu nu mi-ai reposat nimic. "
Fata il lua in brate, il saruta cu pasiune si il tinea strans la piept.

"Nu te-am spus pentru ca desi m-am simtit cam singura si voiam sa-mi petrec timpul mai mult cu tine, am considerat ca sa-ti dai si tu singur seama de chestia asta. Si nu m-am inselat.."

El se repezi si o lua de mana.

"Nu, draga mea. Nu aveam cum sa nu-mi dau seama. Stii foarte bine ca n-as suporta sa te pierd mai ales din vina mea. Tu stii prea bine ca intotdeauna am fost aproape de tine si mereu caut motive sa fiu mereu alaturi de tine. "

Ea se ridica din pat, se pusese in mijlocul camerei si incepu sa zica in continuu "Te iubesc !!" de parca era un copil mic. Baiatul o lua in brate si o pusese in pat si incepu sa o sarute in continuu. Asa se incheiase inca o zi din viata celor doi.. dar a doua zi .. totul va reveni la normal..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu