joi, 11 octombrie 2007

Neinteresant !!

De cand a inceput scoala nici n-am mai dat pe aici .. si asta pentru ca no time.
In afara faptului ca acum sunt singura acasa, mi-e foarte somn si imi fac tema la engleza .. am chef de scris. Pai ce as putea sa spun? In clipele astea nu-mi trece prin cap decat ca o urasc pe profa de romana (si asta pentru ca e nebuna .. deci chiar e .. ne-a confirmat si diriga), ca imi bat capul cu toti aiuritii care nu merita sa le dau atentie, ca maine am franceza si tare mi-e frica ca o sa ma asculte din nou si iar o sa ma balbai si iar o sa-mi tremure mana si vocea si etc, etc. De cateva zile am inceput sa urasc uniforma desi eram foarte incantata la inceput acum pur si simplu o urasc .. m-am saurat sa ma imbrac zi de zi la fel si mai ales sa fiu imbracata la fel ca cineva .. nu stiu daca asta e un moft dar mereu am avut parerea asta.

In rest, nimic interesant .. vechea rutina. In fiecare zi aceleasi lucruri, aceleasi fete, acelasi drum spre casa-liceu, aceasi aglomeratie din autobuz ..
Ah si apropo .. mi-am schimbat parerea despre anumite persoane care ma inselasem in privinta lor.

Tananana .. e trecut de ora 00:00 si habar n-am ce caut la pc pentru ca nu am voie si aberez pe aici .. si oricum nu intereseaza pe nimeni. :)) In fine .. ma duc sa-mi termin eseul la engleza si apoi la somn. :X

Noapte buna !!

3 comentarii:

  1. Auzi. Dar dacă citeşte profa ta de română pe aici? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu citeste.. habar n-are de net :D sau daca are.. nu cred ca da de blogul meu :-s :))

    RăspundețiȘtergere
  3. hei..am dat peste blogu tau din intamplare..cautam o melodia.si am inceput sa citesc..si m'a markt o kestie. adk ne asemanam intr'un fel. si mie imi tremura vocea si mana si ma balbai..knd mi'e frika. poate nu e mare kestie.dar vroiam sa stii k nu eshti sg:D

    RăspundețiȘtergere