luni, 29 octombrie 2007

Feelings..

Zambesc !! De ce? Pentru ca asta mi-e firea. Zambesc .. chiar daca uneori zambetul ala e fals. Incerc sa ma prefac si sa spun ca totul e bine doar ca sa-i fac pe cei din jur sa nu observe. De multe ori poate nu am motive sa o fac .. sau poate incerc sa ascund ceva .. ceva ce multora le-ar face rau.. si totusi eu zambesc. De multe ori ma intreb daca chiar conteaza ce si cat simt eu pentru unii .. daca lor nu le pasa? De multe ori ma gandesc cum niste cuvinte pot schimba o stare .. din bine in mai putin bine .. si raman cu vesnica nedumerire daca e sau nu vina mea. Doare .. mai ales cand aceste cuvinte vin din partea unor prieteni .. si de fiecare data treci cu vederea si spui ca o sa incerci sa te schimbi doar ca sa le fie altora bine. Dar tu? La tine se gandeste cineva? Poate da .. sau poate nu. Te-ai gandit ca poate tu nu ai voie sa plangi? ca nu ai voie sa suferi din cauza altora?
Ieri am spus ca nu-mi mai pasa de nimeni .. azi ca imi pasa ca nu pot sa las totul balta .. oare maine ce va mai fi? Deseori mi-e frica sa ma gandesc la viitor, mi-e frica sa-mi mai doresc ceva, mi-e frica sa-mi mai exprim sentimentele ..
De ce cand am nevoie de o persoana nu e langa mine sa ma sprijine?De ce daca nu spun "te iubesc" multi considera ca n-am sentimente? Acum "te iubesc" sunt doua vorbe cuvinte aruncate in vant .. si asta am inteles-o de foarte mult timp. Da stiu .. ca e un subiect vechi si plictisitor dar nu ma intereseaza.
Si revin din nou la faptul ca zambesc .. si o sa zambesc mereu indiferent de circumstante.

Traim intr-o lume in care totul pare ceva ce nu este.

P.S. Am aberat mult.. stiu.

Un comentariu: