marți, 8 iunie 2010

The Fame Monster

Pe mine fiinta asta inca continua sa ma uimeasca. Tocmai ma uitam la noul videoclip "Alejandro - Lady Gaga" si ma intreb oare cat o sa mai socheze lumea cu extravaganta ei. Videoclipul are un stil asa .. artisitc.. cu toate ca totusi e cam lung si deja chestia asta a inceput sa devina o obsesie. Eu pe fatuca asta nu o sufeream la inceput. Cand a lansat "Just dance" o auzeam in continuu .. la radio, terase, restaurante, magazine si ajunsesem sa urasc si melodia si pe ea. :)) Apoi a aparut "Poker face" care pur si simplu m-a obsedat si imi place si acum ca sa nu mai vorbim de "Bad Romance" si toate celelalte melodii ale ei. Desi s-au speculat multe chestii despre ea prin presa pentru mine ramane o diva prin simplul fapt ca a stiut sa se faca remarcata. :D

Mai jos videoclipul .. iar melodia .. pur si simplu o ador. :X

Un comentariu:

  1. Deci chestia asta m-a facut sa nu mai vreau sa vad in viata mea un clip de-al lui Lady GaGa, plus ca... nici macar muzica ei nu o mai apreciez. E trist in ce hal a ajuns muzica...

    Imi pare rau ca ma iau de cineva care iti place da'... parerea mea e ca asa ceva trebuie evitat.

    RăspundețiȘtergere