joi, 10 iunie 2010

Aproape vacanta.

"Aproape vacanta" pentru ca mai am 2 saptamani de practica dar oficial .. a trecut si clasa a11a. Anul asta a trecut mai repede decat oricare altul si nu sunt singura care crede asta. A fost anul in care am intrat intr-un colectiv din care nu cunoasteam decat 9 persoane si poate la inceput a fost putin mai dificil sa ma adaptez dar am trecut si peste etapa asta. Am avut cativa profi noi si o noua diriginta [cea mai tare de pana acum :D] . Partea cea mai nasoala ca la anul o sa ni se schimbe iar dirigintele ceea ce ma enerveaza cel mai tare. A fost ciudata si noul aspect al clasei si felul in care bancile erau asezate dar am trecut repede si peste asta avandu-l in stanga mea pe Ionut. M-am inteles ok cu noii colegi si ma bucur ca n-am avut niciun conflict cu vreunul din ei. :)) Desi clasa se afla langa cancelarie, niciodata nu ne-am simtit sa facem liniste doar suntem cotati cea mai galagioasa clasa din scoala si nu poate sa ne ia nimeni titlul asta. :))
A fost poate cel mai bun an al meu pe plan profesional din toti anii de liceu de pana acum. Am participat la targuri cu FE, am participat la concursuri si bineinteles ca am scapat de odioasa practica la Kaufland pentru ca am fost selectata pentru practica la Raiffeisen Bank.
In final, ce sa zic .. o sa ne vedem la anul .. din nou .. in aceasi formula dar de data asta mai linistiti, cu capul mai pe umeri pentru ca ne asteapta un an pliiiiiiiin datorita "minunatului" bac.

Un comentariu:

  1. acu' sigur esti in vacanta. :)) ti-am lasat o leapsa pe blog, simpatica de tot. :D

    RăspundețiȘtergere