marți, 4 mai 2010

Am doar optispeee aniii . [1]

Dupa cum spune si titlul.. sunt majora .. ce spaca mea. :)) Dar de fapt nu-i mare diferenta.. tot ca la 17 ani ma simt doar ca acum am drept de semnatura, pot sa corup minori, sa fac sex legal si alte chestii din astea. :)) [Nu ma bagati in seama.. nu prea gandesc la ora asta. :-s]
In legatura cu ziua de azi .. a fost .. hmh.. o zi plinaaaa. Am avut si stari de bucurie, si de tristete, si de dezamagire si apoi iar de fericire si tot asa. M-am bucurat mult sa vad ca prietenii nu m-au uitat si va multumeeesc la toti pe aceasta cale daca cumva am uitat la vreunul din voi sa va multumesc. Acum daca ma apuc sa va insir sigur o sa omit pe cineva si chiar nu vreau asta. Oricum ce-mi doriti voi mie .. asta va doresc si eu voua. :*:*:*

P.S. La Multi Ani, Skipyyyyyy !! Sa fii fericit, sanatos si sa ai parte de multa multa multa iubire. :> >:D<

Un comentariu:

  1. La multi ani pentru ieri. Sa ai parte de tot ce-ti doresti si sa fii fericita. Asta e tot ce conteaza. >:D<

    RăspundețiȘtergere