sâmbătă, 15 mai 2010

10 lucruri care ma fac fericita

Leapsa primita de la Gabi.

1. Familia, my boyfriend, prietenii mei. Ei ma fac sa realizez ca viata e frumoasa si merita traita.
2. Realizarile mele. Hm.. aici e mult de vorbit dar stiti voi: notele bune de la scoala, competiile castigate, progresele mele cand imi propun sa invat ceva si chiar reusesc. [Sper sa reusesc si cu scoala de soferi :))]
3. Imbratisarile. Imi place la nebunie sa fiu luata in brate. [Bine.. nu te toate persoanele dar reiese de la punctul 1 de cine. :))]
4. Muzica. Indiferent de toane trebuie sa aud muzica pentru ca altfel innebunesc.
5. Marea. Pur si simplu, ma linisteste .. mai ales seara cand ma plimb pe malul marii si aud valurile spargandu-se.
6. Florile. Atunci cand primesc o floare e imposibil sa nu zambesc.
7. Mersul la cumparaturi. Pfoai .. cand sunt in bani ma duc si ii sparg pe haine, cosmetice, bijuterii.
8. Cafeaua. Fara ea sunt ca si moarta mai ales in timpul scolii. [Parca am mai spus asta.:-?]
9. Vara. E partea mea preferata din an .. asta pentru ca e vacanta si pot sa fac mai multe chestii care nu le puteam face din cauza scolii.
10. Ciocolata. O bucatia de ciocolata imi face ziua mai frumoasa. :x

Leapsa merge mai departe la Ioana. :*

Un comentariu: