vineri, 11 decembrie 2009

Luna cadourilor

Daaa !! Ma simt atat de bine cand vad cum orasul este tot mai luminat, cum in vitrinele magazinelor apare cate un bradutz sau un mos craciun, cum oamenii se pregatesc pentru intampinarea Sfintelor Sarbatori si pentru alegerea cadourilor, cum copilasii sunt de fiecare data entuziasmati de venirea Mosului.
Si eu sunt la fel de fericita ca si ei pentru ca spiritul Craciunului ma face sa ma gandeasc mai mult la mine, la familie si la cei apropiati.
Ca in fiecare an, incep sa cutreier orasul ca sa aleg cadourile potrivite pentru persoanele dragi. Pentru multi e foarte usor sa alegi cadouri dar ca intotdeauna eu sunt mereu indecisa. :))
Poate va intrebati ce vreau de la Mos Craciun. Hmh .. nu-mi doresc decat fericire, sanatate, sa fiu inconjurata de cei pe care ii iubesc si sa simt cu adevarat ca spiritul sarbatorilor a patruns in casa mea. Ah.. si mai imi doresc ceva. Ar fi perfect daca ar ninge .. si n-am pretentia sa ninga ca-n povesti dar macar sa simtim cu adevarat ca e iarna !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu