miercuri, 30 decembrie 2009

Happy new year !!

"Anii trec, nimeni nu-i mai opreste.. si ma intreb, ce a fost in urma mea..
Fericire si iubire, toate astea au insemna ceva.."


Gata. Ne aflam pe ultima suta de metri a acestui an. 2009 s-a scurs mai repede decat mi-as fi imaginat. A fost un an plin .. as putea zice dar si un an al schimbarilor: am cunoscut oameni noi, mi-am facut prieteni noi iar in materie de scoala colectiv si diriginta noua.
A fost un an in care am ras dar am si plans, am fost fericita dar si trista, am renuntat la anumite lucruri dar am primit altele in schimb. L-am cunoscut pe Alex si desi atunci a fost o zi ploioasa, intalnirea a iesit mai bine decat ne asteptam. Am cunoscut oameni noi care mi-au aratat ce inseamna sa respecti si sa fi respectat, ce inseamna sa-ti traiesti viata din plin, ce inseamna sa multumesti fie si pentru cel mai mic lucru. Am fost tare bucuroasa cand m-am revazut cu prietenul meu din copilarie si a fost o senzatie placuta cand l-am strans din nou in brate. Am reusit s-o revad pe Katu dupa 2 ani aproape [daca grestesc .. impusca-ma:))]. Am revazut-o si pe Ana si ii multumesc pe aceasta cale ca m-a suportat 4 zile prin preajma ei.
A fost un an bun .. dar sper ca 2010 sa fie de n ori mai bun ca asta.

Pentru anul 2010 nu-mi doresc decat sa fiu fericita, sa-mi am aproape familia si prietenii, sa termin cu bine asa cum mi-am propus anul scolar si bineinteleeeees .. daca nu cer prea mult .. sa obtin permisul de conducere.

Astea fiind spuse .. va doresc ca noul an sa va aduca multa bucurie in suflet, sa aveti parte de tot ce va doriti, sa fiti mai buni si ceea ce v-ati propus pentru 2010 sa realizati !!
La Multi Ani !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu