sâmbătă, 25 aprilie 2009

Prietenia.

"Prietenia e lucrul cel mai greu de explicat. Nu este ceva ce se poate invata la scoala. Dar daca nu ai invatat ce inseamna prietenia inseamna ca nu ai invatat nimic."


Prietenii mei .. sunt cei de care nu o sa ma satur niciodata, pe care nu o sa incetez niciodata sa-i iubesc si sa le ofer iubire; nu o sa ma satur niciodata sa-i tin strans in brate sau sa-i alint atunci cand au nevoie de o vorba dulce.
Uneori, simt ca fara ei nu as avea niciun rost pe lumea asta. E adevarat ca, intotdeauna, mi-a fost greu sa-mi dau seama cine imi e cu adevarat prieten, cine ma intelege si cine nu.
Am inteles, cu timpul, ca ei sunt singurii care te accepta asa cum esti, accepta felul in care gandesti. Imi place sa cred ca prieteniile adevarate dureaza pentru totdeauna.. desi stiu ca ma insel.. asta pentru ca multi dintre cei pe care ii consideram prieteni adevarati .. fie am rupt legatura din diverse motive, fie s-au dovedit niste persoane mizerabile din toate punctele de vedere. Prietenii adevarati se vad doar atunci cand ai nevoie de cineva, cand ai probleme si stii ca te poti baza pe ai ori de cate ori ai nevoie.
Prietenia este ceva fragil si totodata ceva foate puternic. Prietenia se poate lega intr-un an, doi, trei.. insa firul ei se poate rupe intr-o singura clipa.

Omul care are prieteni si mai ales, stie sa si-i pastreze langa el .. acela este cel mai fericit om din lume !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu