sâmbătă, 20 decembrie 2008

Concert cu peripetii.

Yeeeeey !! Am ajuns in sfarsit la unul dintre concertele de Craciun ale lui Stefan Banica Jr. de la Sala Palatului, Bucuresti. A fost foarte tare dar mai bine sa incepem cu inceputul.
Nu stiu cum se face (adica stiu.. doar traim in Romania) ca plecam cu 3 ore inainte de concert din Ploiesti si sa incepi sa-ti faci griji ca nu ajungi la concert. Cauza? Pai e foarte simpla. La intrarea in Bucuresti era, pur si simplu, un dezastru. Avansai atat de greu incat am stat o ora ca sa traversezi un pod. Tin sa mentionez ca era deja ceasul 19:00. La traversarea podului al doilea, am trecut pe sub el pentru ca altfel mai statam acolo inca o ora. In sfarsit, am reusit sa trecem de toata nebunia asta si am ajuns in centrul orasului. Eh.. acolo cat de cat nu era chiar aglomerat. In schimb, am inceput sa cautam de zor loc de parcare. Cred ca ne-am invartit in jurul Salii Palatului de vreo doua ori. Apoi, am mers pe o alta strada si am avut noroc cu o tanti care tocmai elibera un loc de parcare. (Saru`mana tanti !!)
Ora 19:40. Intram in Sala Palatului. Si incepem sa cautam sectorul, randul si locurile. Am luat-o si noi pe unde am nimerit si culmea.. am nimerit. Oricum spectacolul a inceput cu 10 minute mai tarziu, asa ca pentru oamenii prinsi in trafic ca noi.
Spectacolul a fost foarte tare. Printre putinii artisti din Romania care poate sa faca un show de milioane: cantat live, trupa de dansatori, invitati surpriza, lumini, confetii si e cel mai important, ca de fiecare data, Stefan Banica Jr., a reusit sa ridice toata sala in picioare. Sala era plina, ca in fiecare an. Erau oameni de toate varstele: de la copii pana la oameni in varsta. Sincer, nici nu mi-am dat seama cand au trecut cele 2 ore cat a tinut spectacolul.
Eh.. la intoarcere nu ne mai interesa daca o sa stam cu orele in trafic dar nu s-a intamplat lucrul asta si am ajuns cu bine.
In incheiere, nu pot sa zic decat ca-ti multumesc, Mihai. Iti multumesc pentru tot.

(P.S. Bucuresti.. "te iubesc" cu tot cu traficul tau.)

3 comentarii:

  1. pfoai...ce ar zice Mircea Badea daca ar vedea postul tau:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mircea Badea il uraste pe Banica,cred ca la asta se referea.;)) Si eu am fost la un concert de-al lui in Focsani,ce-i drept nu de Craciun,dar oricum e uimitor.Stie sa faca un live de exceptie si un spectacol la fel de bun.:) Un adevarat show-men.

    RăspundețiȘtergere