joi, 11 decembrie 2008

Art of Theatre

De ceva vreme, am redescoperit arta teatrului. Din totdeauna mi-a placut teatrul dar trebuie sa recunosc ca n-am mai calcat in sala teatrului de prin clasa a 7-a .. si asta din lipsa de timp si pentru ca nu m-am mai interesat ce piese se mai joaca la Teatrul "Toma Caragiu". Cum in alte posturi, scriam despre piesele si filmele mele preferata, a venit vremea sa va pun la curent cu ultimele piese de teatru vazute.

In ultima zi din vacanta de vara, am fost la piesa "Don Juan" scrisa de B.P Moliere.
Regia artistica:
Bocsardi Laszlo iar in rolurile principale Marius Stanescu si Palffy Tibor. Cu toti stim ce inseamna sa fii un Don Juan in zilele noastre. Marius Stanescu reuseste sa fie genul barbatului mincinos, cinic, capapil sa "prosteasca" orice femeie ce-i iese in cale si sa se foloseasca de toti din jurul sau. Si cand spunem "toti" ne referim la femei care ii ofereau acestuia numai placeri si la barbatii care voiau sa-l slujeasca si sa-l imprumute cu bani: cum este si Dimanche (Ilie Galea) care il imprumuta cu o suma mare de bani. Marius Stanescu face pereche buna cu Palfy Tibor care il interpreteaza pe Sganarelle. Sganarelle este genul de om care incearca sa-l intoarca pe un drum bun pe stapanul sau dar acesta ramane uimit la cat de departe poate ajunge acesta cu minciunile si cu ipocrizia. Mie, una, mi-a placut la nebunie piesa si cred ca merita vazuta de toata lumea.

"Eh, să nu ne gandim la relele care ne aşteaptă, ci la plăcerile de care ne putem bucura." (Moliere)


"Jocul de-a vacanta"
de Mihail Sebastian

Regia: Lucian Sabados
Coregrafia: Marcela Timiras
Scenografia: Ovidiu Pascal
Conducerea muzicala: Viorel Gavrila
In distributie: Aurelian Temisan, Ana Maria Mirica, Mirel Maneru, Ilie Galea, Manuela Alionte Francu.

Este vorba de un spectacol muzical in care niste oameni simpli, pleaca timp de o luna, la
Vila Weber, departe de lumea orasului si se rup de orice legatura cu acesta. Insa, la pensiune ajunge Stefan (Aurelian Temisan) care taie firul de la telefon si intrerupe venirea postei la pensiune. Toate ca toate dar se pare ca Stefan, Jeff si Bogoiu descopera, in felul lor, dragostea pentru Corina, o fata simpla, frumoasa si care-i incalzeau cu vocea sa calda. Jocul de-a vacanta, in schimb se termina trist pentru ca fiecare trebuie sa se intoarca in oras si isi va relua fiecare activitatile de zi cu zi.


"Gaitele"
de Alexandru Kiritescu
Regia artistica: Lucian Sabados
In distributie: Lucia Stefanescu, Raluca Zamfirescu, Carmen Ciorcila.

Sincer, am asteptat cu nerabdare sa vad piesa asta si asta pentru ca multa lume mi-a spus ca este foarte frumoasa si o adevarata comedie. Chiar, aseara am fost la piesa asta si mi-am facut o parere buna. Adica, multi spun ca a fost lunga si plictisitoare dar nu sunt de aceeasi parere.

Actiunea se desfasoara intre 3 doamne care nu fac altceva decat sa joace carti si sa barfeasca pe absolut toata lumea.
Actiunea se schimba cand fata cea mica a
"
ţaţei" (Lucia Stefanescu), Margo, se simte din ce in ce mai rau din pricina sarcinii, iar Mircea, sotul sau, este din ce in ce mai distant de sotia sa. In finalul piesei, aceasta ajunge sa se omoare din cauza faptului ca Mircea o insela cu Vanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu