joi, 28 august 2008

La Multi Ani .. again !!

Hai ca o tin numai in zile de nastere.
Astazi este ziua unui bun coleg de clasa "care mi-a marcat viata" inca din prima zi de liceu.
L-am vazut inca de la festivitatea de deschidere a scolii stand in spatele meu dar eu aveam senzatia ca e mai mare ca mine. Spre mirarea mea a fost sa aflu ca nu e asa si mai mult de atat sa aflu ca e cu mine in clasa. Toate bune si frumoase pana cand am inceput sa-l cunosc mai bine. Parea un baiat foarte de treaba dar totodata si mai sarit de pe fix. Mi-a umplut capul cu marea lui pasiune: world of warcraft. La un moment dat am crezut ca o sa tampesc, mai ales ca statea si in spatele meu.
Erau anumite dati cand din spatele clasei se auzea un strigat de tip "leeeeeeroy".
In primele doua saptamani, a avut tupeul sa vina la scoala cu o suzeta. Stiu ca pare cam penibil dar totul a inceput de la un pariu pe care l-a pierdut.
Are tupeul sa se ia in gura cu toti profii. Multi ar spune ca e nepoliticos dar eu una ma distram in ore. Cel putin cu profa de fizica a avut nenumarate conflicte. Daca m-as apuca sa le insir aici nu as termina nici pana maine.
Are si el fixurile lui ca orice om dar in realitate chiar e un baiat simpatic, nu cum cred anumite persoane.

So.. in final.. la multi ani, Teo !! Sa fii fericit, sa ai noroc, sa ti se indeplineasca dorintele si sa fii mereu asa cum ai fost si pana acum!

P.S. Cu ocazia asta.. am scapat si de datorie. Stii tu la ce ma refer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu