joi, 21 august 2008

I`m sorry..

Iarta-ma.

Iarta-ma pentru ca am indraznit sa ma indoiesc de tine pentru prima oara in aproape 9 luni de zile. Nu stiu ce era in capul meu si poate ai avut dreptate cand ai spus ca sunt de nerecunoscut dar iti promit, dragul meu, ca totul o sa revina la normal si ca o sa fie chiar mai bine decat inainte. Atatea ganduri care mi-au trecut prin cap, n-au facut decat sa ma intoarca la 180 de grade si acum regret ca am putut sa ma gandesc la atatea lucruri care nu-si aveau rostul.
Stiu ca nu am reusit sa-ti arat dar sa stii ca esti in continuare prima persoana din viata careia ii acord toata atentia mea, ca esti omul de care am cea mai mare nevoie. Promit sau cel putin o sa incerc sa nu te mai supar din orice nimic si o sa tin cont de rugamintile tale.

Sper sa trecem amandoi peste acest incident si .. inca o data.. iarta-ma..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu