vineri, 13 iunie 2008

Momente..

Sunt momente in care stau si ma gandesc la nenumaratele lucruri care ne leaga, la momentele petrecute impreuna, la miile de saruturi furate, la noptile in care simteam nevoia sa-ti aud vocea. Atatea lucruri intr-un timp foarte scurt. Stiu ca uneori gresesc si fac lucruri care nu trebuiesc facute si imi dau seama de gravitatea lor la o secunda dupa ce faptul e deja consumat. Stiu ca nu sunt perfecta si niciodata n-am lasat vreodata impresia ca as fi. Poate ca tema ca o sa te pierd ma face sa ma port asa.
Iarta-ma ca sunt asa cum sunt, iarta-ma pentru toate zilele ratate din cauza mea, pentru momentele in care nu-mi gasesc cuvintele. Iarta-ma ca deseori am senzatia ca te-am intors viata la 180 de grade. Iarta-ma pentru tot.. si totusi cu toate astea te iubesc atat de mult incat as face orice doar ca sa-ti fie bine. Si stiu ca si tu ma iubesti. Nu stiu daca o sa reusesti vreodata sa ma intelegi.. poate pentru ca nu ma pricep sa-ti arat ce simt..
Exista momente in care am senzatia ca nu stiu sa-ti demonstrez cat de mult te iubesc..

3 comentarii:

  1. Scri superb....nush ce sa mai zic...si eu sunt indragostita si exact asta as putea sa ii spun prietenului meu...dar pur si simpu nu am atat inspiratie...:( Dar ma regesesc in cuvintele tale

    RăspundețiȘtergere
  2. *scrii:)))sry(din cauza emotiilor):D

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci :*

    Eh.. nu stiu daca iti trebuie prea multa inspiratie tot ce conteaza e ca vorbele sa vina din suflet.

    Hugs. >:D<

    RăspundețiȘtergere