marți, 3 iunie 2008

M-ai invatat..

M-ai invatat sa rad dar sa si plang, sa zambesc in clipele grele, sa am incredere in tine, sa cunosc si sa accept oamenii asa cum sunt.
M-ai invatat sa fiu asa cum sunt fara sa-mi pese prea mult de parerile altora.
M-ai invatat sa visez cu ochii deschisi si sa vad lumea cu alti ochi.
M-ai invatat sa-ti recunosc mirosul dintr-o suta, sa nu dorm noptile de dorul sau de grija ta, sa te privesc si sa nu ma satur, sa tanjesc dupa tine atunci cand nu esti langa mine.
M-ai invatat sa mor de dorul tau chiar si la o secunda dupa ce ne-am despartit chiar daca amandoi stim ca o sa ne revedem intr-un timp foarte scurt.
M-ai invatat sa apreciez fiecare lucru in parte indiferent cat de mic si de neinsemnat ar parea pentru altii.
M-ai invatat ca intr-o secunda poti sa pierzi increderea in cineva, chiar daca ti-a luat zile,luni si chiar ani ca sa castigi increderea acelei persoane.

M-ai invatat .. sa te iubesc..

Un comentariu:

  1. am vazut comentul tau la cerceii cu tom si jerry :)
    daca iti plac, pretul lor e 25 ron si pot sa-i trimit si in ploiesti (adica am pe cine sa trimit cu ei). nu ezita sa ma contactezi in cazul in care te hotarasti la un moment dat.
    ps: scrii dragut :P

    RăspundețiȘtergere