luni, 5 aprilie 2010

Sunshine award

Pana acum n-am mai intalnit genul asta de posturi dar am primit si eu un mic premiiiiu de la .. de la .. Adelin. Saru`mana. :*

1. Sa postezi premiul.

Gataaaa !!

2. Sa spui din partea cui este oferit.
Cum spuneam mai sus .. pup, Adelin !! :*

3. Sa oferi premiul altor 12 prieteni.
Noah.. sa ma gandesc :-? . Lori, Alex, Adi, Katutza, Gabi, Hordy, Simina, Marius, Teo, Ioana, Ana.

4. Sa afisezi link-ul lor.
Pff.. mi-e cam lene dar fie. :))

5. Sa le dai de stire intr-un comentariu pe al lor blog.
O sa fac si asta..

6. Sa faci o lista cu 10 lucruri care-ti plac
- vara
- ciocolata
- muzica
- petrecerile
- marea
- bijuteriile
- cafeaua
- somnul
- jucariile de plus
- cartile de dragoste

3 comentarii:

  1. Paulici, ai chef de-o leapsa? :>
    Intra la mine sa vezi despre ce e vorba

    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu plăcere, dragă! >:D<

    Şi dacă memoria nu mă înleală, rămăsese într-un fel să facem o treabă şi-a rămas în pom. :-?

    RăspundețiȘtergere