miercuri, 18 noiembrie 2009

Conteaza..?

Uneori nu-mi place cand am dreptate. Si chestia asta ma calca pe nervi. Chiar vorbeam cu cineva astazi eu cred ca o sa ma imbolnavesc de nervi sau o sa-mi bubuie o vena de la cap. In mine nu cred ca exista decat sentimente de dezamagire, fustare, nervi si o doza de indiferenta totala. Nu stiu ce de unii se las sa atat de usor influentati de orice persoana si de orice vorba care nici macar nu e adevarata? Dar de ce dracu imi bat eu capul cu astea cand nici macar n-ar trebui?
Simt ca n-am nevoie de nimic. Nu-mi trebuie nimic. Nu vreau sa vad pe nimeni.. si nu exagerez cu nimic.
Acum nu-mi doresc decat un singur lucru. Sa ma duc in patutul meu moale, sa dorm si maine dimineata sa ma trezesc ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Imi doresc ca perioada asta sa nu fie decat o chestie trecatoare si stiu ca mereu dupa ploaie intotdeauna va iesi soarele.

Un comentariu:

  1. Asa e omul. Se consuma din orice mic detaliu cu toate ca nu ar trebui.

    Si chiar daca de fiecare data spunem : "asta e ultima data cand o sa-mi mai pese de porcaria asta." stim ca mintim pe fata, chiar din adancul sufletului.

    >:D<

    RăspundețiȘtergere