luni, 10 mai 2010

Am doar optispeee aniii . [2]

A trecut si ziua pe care o asteptam cu atata suflet : petrecerea de majorat. Prea multe nu sunt de zis .. dar pot sa spun ca a fost una dintre cele mai fericite zi din viata mea .. asta pentru ca am fost inconjurata de persoanele care imi sunt cele mai dragi[au lipsit 3 persoane :(], am dansat, am ras si am uitat pentru o seara de toate tampeniile care mi s-au intamplat in saptamana aceea.
Petrecerea a avut loc la Restaurantul Cetate de la Nord unde personalul a fost de nota 10, mancarea la fel iar de muzica s-au ocupat Axel si Deejay Alex. Nush ce ma faceam daca nu erau ei .. saru`mana mult. :*
Eu una m-am simtit cel mai bine [era si logic doar eram sarbatoria:>:))] cu toate ca au fost anumite faze care m-au nemultumit dar am trecut peste asta.
Pot sa zic ca varsta asta e cea mai misto.. si mi-as dori sa fac 18 ani inca de 10 ori de acum incolo. :))



Vreeeau sa va multumesc la toti pentru ca mi-ati acceptat invitatia si sper ca v-ati simtit cu totii bine.
A, si nu in ultimul rand le multumesc parintilor mei pentru ca lor le datorez tot !! :*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu