joi, 15 aprilie 2010

Chestii de moment.

1. In sfarsit m-am hotarat in privinta temei pentru blog. Sper sa n-o mai schimb cum am facut in ultimele zile.

2. Ascult intr-una asta .. nu stiu de ce dar mi se pare amuzanta melodia.

3. Am pofta de o cafea cu frisca. =p~

4. V-am zis ca urasc limba romana? Pfff.. mi-e lene sa ma asez la birou si sa stau sa scriu pagini intregi despre "Noapte de decemvrie" . Urata poezie.

5. Telefonul imi urla de zor sa-l pun la incarcat.

6. Ma enerveaza ploaia si frigul de afara. Asta nu e primavara !! :|

7. Pfoai.. patul a ramas nefacut de azi de dimineatza de la 6 dar nici nu ma obosesc sa-l fac [si-asa peste 4 ore ma duc la somm] .

8. Cred ca las totul balta si ma asez comod la un film. :-?

9. Stau si ma intreb de ce pana mea m-am apucat sa scriu porcaria asta de post. :-?

10. V-am pupat !! Pana data viitoare. :*

3 comentarii:

  1. aaa, mie-mi place poezia! :D ne-a pus profa o prezentare in powerpoint chestii.

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-am lasat o leapsa pe blogul meu, paula draga :)) 10 lucruri care te fac fericita.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani :*



    http://www.youtube.com/watch?v=qXyAiUzCSlc

    Vroiam sa-ti dedic prima data "18 ani" de la Vama Veche, dar banuiesc ca ai ascultat-o deja azi de un milion de ori :))

    RăspundețiȘtergere