sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Leapsa

Principala trasatura a caracterului meu: Increderea.

Calitatea pe care o prefer la un barbat: Calmul.

Calitatea pe care o prefer la o femeie: Responsabilitatea.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Sinceritatea.

Principalul meu defect: Nu suport sa astept si ma enervez din orice.

Ocupatia mea preferata: Plimbatul.

Visul meu de fericire: Sa fac inconjurul lumii si cand termin s-o iau din nou de la capat.

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa nu realizez ce mi-am propus dupa terminarea liceului.

Ce-ati vrea sa fiti?: Fiica unui miliardar din top 300.

Tara în care-as vrea sa traiesc: Grecia, Spania sau Florida.

Culoarea preferata: Hmm.. albastru.

Floarea preferata: Trandafirul.

Pasarea preferata: Porumbelul.

Prozatorii mei preferati: Caragiale.

Poetii mei preferati: Eminescu.

Eroul meu preferat: N-am.

Eroina mea preferata: Scarlett O`Hara

Compozitorii preferati: :-??

Pictorii preferati: Picasso.

Eroii din viata reala: Pfoai.. cred ca eu.

Eroinele din istorie: Nefertiti.

Bautura si mancarea preferate: Sucurile naturale/Pizza

Numele preferat: Hmm.. la baieti: David/Stefan/Octavian; la fete: Monica/Iulia

Ce detest cel mai mult: Prostia, invidia si ipocrizia.

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Nu prea le am cu astea.. dar sa zicem.. Ceausescu si Hitler.

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: Hmh.. faptul ca am scapat de comunism ?!

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: Sa stiu ce gandeste fiecare.

Cum as vrea sa mor: In somn .. sa nu simt nimic.

Starea de spirit actuala: Entuziasm.

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: Oho.. la asta trebuie sa ma mai gandesc. :))

Deviza mea: Pentru a catiga totul o fiinta trebuie sa stie sa piarda.

Aceasta leapsa am gasit-o la Gabi pe blog.. si mi s-a parut interesanta si am indraznit s-o preiau si eu. :">

Un comentariu: