vineri, 12 iunie 2009

Un nou sfarsit ..

.. si totodata un nou inceput ..


S-a scurs jumatate din viata de liceu, s-au scurs jumatate din anii de aur ai fiecarui om si totodata azi a fost ultima zi petrecuta alaturi de colegii mei. In acesti doi ani, s-au legat multe prietenii care sunt sigura ca o sa tina mult timp de acum incolo.
Desi n-am fost niciodata colectivul perfect, ne-am obisnuit unii cu altii, stim cum gandim si lasand la o parte invidia, barfele si incidentele neplacute, au fost momente in care am stiut sa fim uniti si sa ne aparam clasa in fata tuturor profesorilor si chiar si in fata altor clase.

Am stiut sa fim uniti in momentele in care ne doream sa chiulim, in momentele de fericire dar si in momentele de tristete cand unul dintre noi a avut nevoie de sprijinul clasei mai mult ca oricand.

Desi in urmatorii ani nu o sa mai fim in formula in care am fost pana acum, scoala si culoarele scolii ne apartin.. asa cum ne-au apartinut si pana acum.

Asa cum sunteti.. cu bune si cu rele .. o sa-mi fie dor de voi !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu