duminică, 22 martie 2009

Urasc

Imi vine sa urlu. Urasc sa fiu bolnava. Simt nevoia sa ies, sa ma plimb, sa vad oameni noi. M-am saturat sa stau inchisa in casa. O sa prind radacini aici. Pare ciudat.. dar parca as prefera sa stau la scoala decat in starea asta. Asa greu trece timpul.
Ma intreb.. de ce scriu prostia asta de post, care n-are niciun sens? Eh.. probabil din lipsa de ocupatie.
Oricum.. m-am plictisit si de bantuit pe blog.

Ah si inca ceva: merci Mihai pentru vizite :* .. si merci Alex pentru concerte. Stii tu.. sunt sub tratament cu concertele astea.

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-au placut si sper ca nu te-am imbolnavit mai tare decat erai :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa ma simteam si eu cand eram bolnava.. vroiam sa fiu la scoala .. sa chiulesc cu colegii nu in pat singura 8-| =)).

    Lasa ca te faci tu bine si o sa fac ravagii.
    Insanatosire grabnica ingeras :*

    RăspundețiȘtergere