miercuri, 1 octombrie 2008

Uhmm..

Pff .. urasc sa fiu bolnava. Urasc sa stau inchisa intre 4 pereti cu pumnul de pastile la gura, ceaiuri si servetele.
Daia urasc eu toamna din cauza schimbarii bruste a temperaturii.
Plus ca ma plictisesc de moarte. Sa nu mai punem la socoteala ca messul si skype-ul stau deschise si ca ascult muzica.
Pur si simplul n-am ce face .. sau mai bine zis nu am chef de absolut nimic, ma enervez din orice .. mi-e lene si de umbra mea. Intr-un cuvant .. sunt de-a dreptul enervanta. Dar nu-mi pasa.
Macar sa privesc partea mai buna a situatiei.. am scapat de scoala pentru cel putin 3 zile.
M-am plictisit sa tastez ..

2 comentarii:

  1. si eu am fost bolnava zilele trecute :( stiu ca-i tare nasol.sper ca te-ai facut bine >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Yep. Sunt bine. >:D< Am trecut si peste asta. :))
    Pup. :*

    RăspundețiȘtergere