joi, 31 iulie 2008

El si ea.

El: A venit si ziua asta. Ziua pe care tu o urasti. Spune-mi, iubita mea .. o sa-ti fie dor de mine?
Ea: Ce intrebare stupida.. bineinteles ca o sa-mi fie. Poate ca daca ar fi lumina in camera ai vedea ca am ochii in lacrimi.
El: Nu e nevoie. Puteam sa bag mana in foc pentru asta. Te cunosc prea bine si stiu ce simti. O sa uiti ca te iubesc?
Ea: Nu.
El: O sa uiti ca te ador? O sa uiti cum e sa te sarut? O sa uiti cum e sa te tin strans in brate?
Ea: Nu, nu si iar nu. Pare absurd.. dar nici nu-mi gasesc cuvintele acum.
El: Nu intelegi? Te urasc.. te urasc pentru ca nu pot sa stau departe de tine.. te urasc.. nu stiu ce mi-ai facut. Tot drumul si toate serile ce vor urma or sa ma termine pentru ca eu o sa ma gandesc numai la tine, iubirea vietii mele. La ochii tai pe care nu mi pot scoate din minte, la buzele tale pe care o sa vreau sa le sarut, la trupul tau gingas pe care o sa vreau sa-l ating..
Ea: Taci !! Gandeste-te ca totul o sa fie bine, o sa te distrezi si sa stii ca eu o sa fiu aici si indiferent de ce o sa faci, o sa te astept mereu.
El: Adevarat?
Ea: Foarte adevarat. Off.. Dumnezeule.. ce cauti in viata mea?
El: Chiar asa.. ce caut? Vrei sa dispar din viata ta?
Ea: Nu.. pentru ca acum e mult prea tarziu. M-ai facut sa fiu dependenta de tine..
El: De ce trebuie sa plec? Esti asa de frumoasa..
Ea: Te iubesc.
El: Si eu te iubesc. Dar timpul s-a scurs si eu in curand o sa plec. Dar nu uita ca te iubesc si o sa am grija sa-ti amintesc asta in fiecare zi.

Un comentariu:

  1. indragostita mica.. imi place cum scrii... stiu cat de greu e sa fii departe de cel pe care-l iubesti.asta-i de fapt o consecinta a iubirii adevarate...sa ai grija de tine!pup

    RăspundețiȘtergere