marți, 18 decembrie 2007

Sarbatorile de iarna !!

Iar n-am mai dat pe aici. Imi uitasem si parola. Tipic mie.
S-au intamplat multe de cand n-am mai dat pe aici. A fost si "Balul Bobocilor", ziua Colegiului, ziua de 1 Decembrie care nu o s-o uit prea curand si bineinteles am trecut cu bine de teze. (bine nu chiar.. o mai am pe cea de la romana care o s-o dau dupa vacanta)
Toate bune si frumoase. Da .. la prima vedere. :)) Insa am avut si niste certuri intre "prieteni" care de multe ori au reusit sa-mi strice buna-dispozitie.. dar asta nu conteaza acum.
Mai e putin si vine vacanta la care visez din septembrie si bineinteles vin sarbatoriile de iarna. Ador aceasta perioada a anului: orasul impodobit, luminite, bradul impodobit din casa fiecarui om, colinde, cadouri, zapada, venirea lui Mos Craciun..
Intotdeauna am asteptat cu mare drag aceasta perioada cu toate ca eu urasc iarna si asta pentru ca nu sufar frigul. Niciodata nu mi-a placut sa ma imbrac gros.
Acum 2 zile a nins atat de frumos in oras.. prima ninsoare care a tinut o jumatate de zi si o noapte intreaga. Dimineata cand m-am trezit totul era imbracat in alb si ma bucuram ca un copil mic. Am simtit cum fulgii de nea mi se topesc in mana si desigur .. am avut si parte si de prima bataie cu zapada. Abia astept sa merg la cumparaturi si sa le fac cadouri celor dragi. (Singurul lucru care o sa ma enerveze cand vine vorba de cumparaturi e fapul ca o sa stau cu orele la cozile infernale din supermarketuri sau cand vine vorba de trafic.. care de asemenea este infernal)
Poate o sa va intrebati ce vreau de la Mos Craciun. Eh bine.. nu stiu nici eu. Nu vreau decat sa fiu fericita si cei din jurul meu de asemenea. Cum ar spune un coleg : "Modesta fata.. nu vrea nimic !!" :))

Un comentariu: